woensdag 22 augustus 2018

Mandala's
 
 
Bij Papicolor hebben ze Mandala Peel off stickers in diverse kleuren.
Ik heb gekozen voor de felle kleuren.
 
Ik heb 7 houten schijven geschilderd in de 7 chakra kleuren.
Paars, blauw, turkoois, groen, geel, oranje, rood.
 
 
 
Even laten drogen en daarna heb ik de stickers op de schijven geplakt.
 
Ik heb heel veel creatieve hobby's o.a Dotpainting.
Ik verwerk dit op diverse projecten.
 
Dus heb ik de Dotpainting ook verwerkt in combinatie met de Mandala stickers
 
 
Deze peel-off stickers van mandela zijn gemaakt om op een makkelijke manier jouw kunst en craft projecten te personalizeren. Gebruik ze bijvoorbeeld voor kaarten, geschenkdoosjes, kerststukjes, kaarsen, porcelein en glas, scrapbooking en meer!
 
 







 



 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten