woensdag 1 augustus 2018

 
 
Ik hou van Holland.
 
 
Een dagje Amsterdam vind ik altijd erg gezellig.
51 jaar geleden ben ik er geboren en vind het altijd leuk om er voor een dagje terug te komen.
Vooral de prachtige grachtenpanden met de mooie gevels.
De gezellige markten, zoals de Noordermarkt.
Lekker eten en op een terrasje zitten.
 
Tijdens de DT dag kregen we allemaal de leuke Woodies stempels van Papicolor met het thema Holland.
Een paar dagen daarvoor was ik nog een dagje in Amsterdam geweest, en had een aantal foto's van mooie grachtenpanden gemaakt met het idee om ze te gebruiken om na te tekenen.
 
 



 
Bij Papicolor zijn er de Woodies stempels, met verschillende thema's.
Animals, baby, everyday, love, handmade en nog veel meer.
Maar ook het thema Holland zit erbij.
Schattige stempels met het Holland thema.
Klompjes, tulpen, fiets, kaas, molen enz.
Er zijn twee verschillende maten 11mm en 30mm.

                                    
 
 
 
Ik heb een aantal huisjes uit gestanst met A4 Hagelwit karton en een stans van een huisje.
Op deze huisjes heb ik met de Pigma Micron diverse grachtenpandjes getekend.
 
 
Met de 30mm Woodies heb ik labels gemaakt om aan de huisjes te hangen.
Eerst heb ik papier bewerkt met rood en blauwe inkt en daar op gestempeld.
En met rood, wit, blauw satijnlint aan het huisje gehangen.
De huisje kan je nog vullen met bijvoorbeeld dropjes.
Leuk om cadeau te geven.
 
 
 
Van de 11mm Woodies Holland heb een mini slingertje gemaakt.
 
 
 
Als het een mooie zonnige dag is ga dan eens een dagje naar Amsterdam.
Maak een rondvaart je ziet de stad dan vanaf het water.
Fijne dag.
 
 

 
 

 


 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten