dinsdag 10 juli 2018

 
Zen met Zentangle
 
 
Voor mij is het ontspannend om een Zentangle te maken.
In mijn eerde blogpost voor Papicolor heb ik al een beschrijving gemaakt over de stappen voor een Tile te maken.
Ik vind het leuk om de Zentangle patronen ook op een andere manier te verwerken.
Op stof, hout, canvas of keramiek.
 
Bij Papicolor verkopen ze verschillende formaat doosjes.
Deze keer heb ik de kubusdoosjes Medium gebruikt.
Deze hebben een mooi formaat om er een Zentangle op te maken.
 
 
 

 
Op Pinterest kan je veel Zentangle patronen vinden.
Ook heb ik het boek gebruikt van de bedenkers van Zentangle.
Een mooi boek waar een goede duidelijke uitleg in staat.
 









 
Om de Zentangle patronen te tekenen gebruik is de Pigma Micron fineliners
Deze zijn in diverse setjes te koop met verschillende diktes.
Zelf werk ik het liefst met de 01 en voor grotere vlakken inkleuren de 05.
 
 
Ga het gewoon eens proberen want “Iedereen kan het!”

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten