zaterdag 6 oktober 2018

                                                    

                                                     Bob 
                           
15 jaar geleden kwam ik in aanraking met Scrapbooking.
Bij Scrapbooking verwerk je op een creatieve manier foto's.
Met embellishments versier je de pagina.
Embellishment zijn er in alle kleuren en maten.
Van papieren bloemen, chipboard figuren en letterstickers tot knopen, linten en hangers.
Ik heb de embellishments zelf gemaakt van karton.
Papicolor heeft heel veel kleuren karton
De bloemen heb ik uit gestanst uit karton in de kleuren van de regenboog.

                                   
                                 Met de Micron pennen heb ik de bloemen bewerkt en details aangebracht.

                                          

                                          


Met de Fuse Sleeve heb ik een schudkaart van foto Bob gemaakt.
Deze Photo sleeve fuse tool kan plastic insteekhoezen in verschillende vakjes.
De verwarmde punt zorgt ervoor dat 2 lagen samensmelten. Voordat ik het plastic dicht heb gemaakt heb ik de foto van Bob en wat confetti tussen het plastic gedaan.

            
                                        
 

 
 

 
 

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten